EXPERIENCIA SEGUNDA: EL MODELO DE ESPIRA
ELECTRICIDAD ESTÁTICA
EXPOSICIÓN.
Pasamos de las experiencias de magnetismo a las de electricidad mediante el concepto de electricidad estática. Se repasó la estructura del átomo, el fenómeno de la electrización, y se mandó que se atrajeran pedacitos de papel después de frotar con fuerza una barra de plástico, o las carcasas de los bolígrafos, con varias telas.
CUESTIONES PARA GUIAR.
- ¿Por qué la barra o los bolígrafos atraen los pedacitos de papel? ¿tiene esto alguna relación con el magnetismo?
EXPERIENCIAS. Trabajo supervisado con explicaciones complementarias.
RESOLUCIÓN. Al frotar la barra de plástico, ésta gana electrones y queda cargada negativamente por lo que puede atraer a los trocitos de papel que en comparación están cargados positivamente. Las cargas de signo contrario se atraen, lo mismo que sucede con los polos distintos del imán.
ESPERIENCIA SEGUNDA: EL MODELU D´ESPIRA
LLETRICIDÁ ESTÁTICO
ESPOSICIÓN.
Pasemos de les esperiencies de magnetismu a les de lletricidá pente medies del conceutu de lletricidá estático. Repasóse la estructura del átomu, el fenómenu de la lletrización, y mandóse que s´atraxeren migayinos de papel dempués de frotar con fuercia una barra de plásticu, o les carcaxes de los bolígrafos, con delles teles.
CUESTIONES PA GUIYAR.
- ¿Por qué la barra o los bolígrafos atrayen los migayinos de papel? ¿tien esto dalguna rellación col magnetismu?
ESPERIENCIES.Trabayu supervisáu con esplicaciones complementaries.
RESOLUCIÓN.Al frotar la barra de plásticu, ésta gana electrones y queda cargada negativamente polo que pue atraer a los cachinos de papel qu´en comparanza tán cargaos positivamente. Les cargues de signu contrariu atráyense, lo mesmo qu´asocede colos polos distintos del imán.
|
La clase de bable/asturiano se convirtió en un lugar para la investigación.
La clas de bable/asturianu tornóse nun llugar pa la investigación. |
|